czwartek, 7 lutego 2013

SKYBLOCK!

Siemka! :)
   Ostatnimi czasy pogrywałam na serwerze SkyBlock Sitr0xa (IP: sky.craftgames.pl). Zrobiłam dość dużą wyspę, więc dzisiaj będą tylko jej zdjęcia :)
   Wczoraj i dziś zrobiłam na twitch'u live'y z mapki, która znajdzie się tu prawdopodobnie w sobotę. Możecie je znaleźć w archiwum. Live'y będą robione częściej i nie tylko z Minecraft. Jutro będzie np. LoL z moimi znajomymi. Oczywiście zachęcam Was do śledzenia mojego kanału na twitch! :)
   Na pasku u góry dodałam karty, które przeniosą Was na stronki, na których możecie się ze mną skontaktować :)


Jeżeli nie chce Wam się klikać w karty na górze, to tu macie link: Królikowy Twitch :3

2 komentarze:

  1. Dawaj Też Link Do Pobrania Mapki Ok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy doczytałeś, ale to akurat powstało na serwerze :)

      Usuń